Liam is back....

...eller ja nästan i alla fall. Idag har han ägnat dagen åt att sova. Två gånger på dagen, varav den andra gången varade väldigt länge, och nu sover han för natten.... Hn måste ju vara helt slut efter att knappt har sovit på flera dagar...
Prickarna är nästan borta och han har varit ganska glad mellan sovstunderna faktiskt. Det var länge sedan jag såg honom glad och nöjd nu så det ska bli härligt att få tillbaka sin glada, trevliga och goa son igen...

På fredag ska Liam vara hos sin farmor några timmar på dagen. Vi trodde att vi skulle behöva barnvakt imorgon men det behövdes inte, och eftersom hon hade blivit så glad när Patrik frågade så tänkte vi att vi utnyttjar henne några timmar på fredag istället...;-) Jag och Patrik har inte knappt umgåtts alls de senaste veckorna så det behövs nog...

Jaja nu har en massa att läsa till tentan imorgon.... Kom på att jag MÅSTE klara den för Liam skolas in på dagis när den går igen... Det gjorde mig ju inte alls nervös, nej då....*aaaaaaa*


Liam har hört att när man är sjuk så får man göra sådant som man egentligen inte får göra på vardagar...;-)


SÅ här har Liam sett ut i flera dagar nu, halvt medvetslös och med napp i mun, men imorse var de där ögonen borta...=)

*Glömde ju säga att i natt har vi sovit hela natten, tack, tack ,tack*

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0