Jag njuter...

Egentligen brukar jag vara totalt slut efter en tenta eftersom jag stressat och spänt mig i flera veckor men nu känner jag faktiskt inte så....Det måste vara solen...=)

Jag har sedan jag kom hem klippt gräset, gått med trimmern, handlat och så har jag och Liam varit upp till våra nya grannar och lekt med de identiskt lika Molly och Malva... Det var trevligt. De skulle komma ner till oss nån gång nästa vecka och så skulle vi ta en promenad upp till fiket här i Lernbo...=)

Nu funderar jag att ta en dusch och sedan dammsuga och så nere...

Imorgon ska Lam vara hos sin Farmor och då ska jag bara vara ännu mer i några timmar....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Hej! Såg dig idag vid Willys, men du va blind ;)

Ja visst alltid tid för er, ska träffa frida nån dag nästa vecka men vet inte vilken ännu.. Hör av mig så fort jag vet :)

2009-07-16 @ 19:33:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sofia

oj oj vad du ligger i:)

Din kommentar om Kita värmde:) tack

2009-07-16 @ 19:57:11
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0