Jag klippte klart gräset...

...vad skulle jag annars göra liksom? Liam vägrar vara inne förövrigt och han satt i vagnen och tittade på mig när jag klippte klart fast det regnade lite... Inte en min han gjorde utan såg mest ut att stormtrivas.
Det är samma visa vaje dag att efter lunch så SKA vi gå ut och gör vi inte det så skriks det för full hals här. Vi gick ut en stund för att sedan gå in när det började regna men det var inte populärt kan jag säga, trodde inte heller att han skulle gå med på att sitta i vagnen när vi så gick ut för andra gången men ack så fel jag hade då....

Skor har vi förresten på oss så mycket vi kan och det går bra nu. Lite klumpit tycker han väl när han ska krypa över gruset på händer och fötter men det går...=) Går gör han med hjälp men egentligen är han väl måttligt intresserad av det med nu, förmodar att det blir precis som det andra att hn en dag bara går så jag bara väntar och ser just nu....=)

Förrsten så åt Liam blodpudding igår. Han är lite rolig den där. Vägrar sylt och grädde men äter blodpudding och leverpastej.. jaja huvudsaken att han äter!

Nu skulle vi behöva handla men jag har verkligen ingen lust, men det kan ju vara trevligt att ha något att äta ikväll så det är väl bara att masa sig iväg.

Fyra LÅNGA veckor kvar till vardagen....


Säg något snällt
Postat av: Hanna

hej hej. Vilken tid kan vi komma i morgon? tänkte att vi kanske kunde komma efter två typ, så maya hinner sova middag innan vi kommer. kram

2009-07-27 @ 19:13:12
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0