Ingen bra natt...

Ja ni natten den vill jag helst glömma nu tror jag... LIam har blivit så lättväckt nu för tiden så det är inte sant, i och för sig något han alltid varit men nu är det hemskt. Innan har han alltid vaknat när Patrik kommit upp för att lägga sig men inte när jag har gjort det, nu spelar det ingen roll om det är jag, patrik eller vi båda som kommer upp och det spelar verkligen ingen roll hur tysta vi är. Han sover hur bra som helst på kvällen när vi är här nere men när vi går och lägger oss vid tio så börjar det. Efter ett antal försök att få han att somna om  i sin säng så lägger jag honom mellan oss. Då somnar han på en gång och sover några minuter, sedan blir det ett evigt rullande och både jag och Patrik ligger på en varsin kant efter en stund...;-) Nappen kan han inte heller ha efter som han är täppt i näsan och han kliar sig febrilt i ansiktet HELA tiden. Gav i alla fall upp strax före sex i morse eftersom jag visste att Patriks klocka skulle ringa kl sex så då satt jag honom i mitt knä. Han somnade om  i en halv minut sedan fick han lite smått panik och skulle därifrån...

Ja vad ska man säga, det går ju över, det vet jag... Om ett tag  sover vi säkerligen 10 timmar i sträck utan problem...=)
Nu ska jag i alla fall låtsas som vi gjort det...


Goungen...  

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0