Ibland måste man få vara lite dum...

Telefonförsäljare är det väl inte många som tycker om tror jag. Jag tycker väl inte heller att det är så jätte roligt när de ringer MEN jag är aldrig otrevlig och försöker alltid låta så trevlig som möjligt när jag säger att jag inte är intresserad. Egentligen skulle jag vilja ta emot allt som de säljer men det går ju inte.... och fast de säger att det är gratis så är det ju inte det med tanke på porto och av den STORA anledningen att jag alltid glömmer bort att avbeställa och får hem nya svindyra paket efter någon vecka...

I alla fall så gjorde jag en lite dum sak häromdagen... Jag hade en sjuk Liam på armen och det ringde ett nummer som jag inte kände igen, men eftersom jag håller på att sälja lite saker på blocket så svarade jag (brukar annars låta bli att svara när det inte passar så bra). Det var så klart en telefonförsäljare och hon började prata på och jag kände att jag inte skulle få en syl i vädret på flera minuter så jag valde att lägga på i örat på henne.... FÖRLÅT!

Fick väldigt dåligt samvete, men ibland måste man bara, när det verkligen inte passar och man inte kan säga det...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0