I drömmarnas trädgård..

FÖr ett tag sedan fick vi hemma hos Hanna och Maya titta på I drömmarnas trädgård som går halv sex på barnkanalen. Tyvärr är jag inte så bra på att komma ihåg sådant men häromkvällen när vi hade badat så fick jag se att det var på TV:n och Liam satt som klistrat en lång stund...

Men inget slår nog Dora ändå tror jag...=)


Säg något snällt
Postat av: Ida

Nämen, va hittade jag ute i bloggvärlden..... Fasiken så kul, nu kan jag ju hålla ett litet kärt öga på gullungen. Hoppas allt är bra. Måste komma och hälsa på er snart. Pussa Liam så mycket från mig. Kram gammelfaster Ida (usch så gammalt det lät, som om jag vore hundra år eller nåt)

2009-07-31 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0