Godmorgon Tisdag...

Det är kallt idag. Konstigt att värmen bara kan försvinna så där...
Regnar gör det också tyckte jag att jag såg så jag vet inte om det blir någon promenad här på morgon fast jag skulle behöva det för att vakna till lite...

Annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Eller jag skulle ju behöva plugga så mig går det ingen nöd nu, men Liam tycker väl inte att det är så jätte roligt precis... Får se vad vi hittar på.... Känns lite konstigt att ha en tredje dag där vi inte har något speciellt att göra... Fast handla lite måste vi göra kom jag på nu....=)

Nä nu är jag hungrig men vi har ingen god frukost hemma och ingen bil så jag får väl äta det som finns...=(

Nej ett glatt leende ska jag ha nu...=)

*Förresten Sofia så måste du ju förstå att de ser ju så goda ut de där små fåglarna och Kita lovar att bara ta en liten, liten smakbit...;-)*

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0