God morgon Fredag...

Idag får bästa Hanna äntligen tillgång till sitt efterlängtade hus. Hoppas att allt går bra idag och att ni får en mysig helg med en massa uppackning och tid i det fina huset, så ses vi nästa vecka...=)

Jag och Liam som i helgen är själva skasnart iväg och fixa lite saker på stan och sedan ska vi bara mysa...=)

Igår när Liam sov middag var jag och hämtade en gåvagn från grannen eftersom de hade en över och jag ville testa om Liam tyckte att det var roligt elelr inte...


Ja bilden säger väl allt, den var en stor hit, så vi skickade ett sms upp i morse och frågade om vi fick köpa den mn då fick vi tillbaka att den skulle Liam få av Molly och Malva i 1-års present...=)

Igår eftermiddag var vi till Maya och Olle och lekte en massa och fikade så klart...=) Liam åt en hel bulle utan problem (för bara ett litet tag sedan satt han bara sådant i halsen). Sedan ringde Morfar och frågade om vi ville komma dit och äta tårta pizza så det gjorde vi.... LIam åt för glatta livet, pratade som en TOK och gick sex steg alldeles på eget bevåg...=)

Han somnade nog innan jag han lämna parkeringen när vi skulle åka hem...;-)
När vi kom hem hann vi säga hejdå till Patrik (eller Liam sov ju men...) som nu är ute på långtur med fyrhjulingen.

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0