Gårdagens projekt


I detta skåp har det under ett och ett halvt år inte funnits några hyllor och det är någor som iriiterat mig fruktansvärt, men inte förrän igår satt jag in två stycken...;-)

Jag började även att klippa gräset igår men Liam kom på att han helst skulle stå på den så jag gav upp och när jag pratade med Patrik i telefonen så sa han att han skulle fortsätta idag....=)
Städade även lite också, kände att paniken började krypa på för att jag verkligen inte hade något att göra, och jag tror att Liam kände ungefär lika för han var ganska förbannad där ett tag. Grannarna var i Borlänge så de kunde inte leka, men de skulle komma ner nån dag eftersom badrummet deras skulle rivas ut....=)

Igår kväll åt jag och Liam popcorn och hade mysfredag. Först sa jag nej till popcorn för Liams del men så när han väl fick smaka så var han alldeles tokig. Det nydammsugade golvet var inte så fint efter det...;-)


Ja jag har aldrig påstått att Liam är ett normalt barn. Om han ens är ett barn och inte en hund...;-)

Idag hoppas jag att vi hittar på lite mer att göra...
Jag tänkte häromdagen att nu när Patrik fyrhjuling är fixad (han har haft punktering på bakdäcket) så kunde vi ju passa på att köra ved SOM VERKLIGEN SKULLE BEHÖVAS. Frågan är bara hur jag kunde vara så dum och tro att det skulle gå, igår när han var ute och åkte så lyckades han åka på en gammal spik med framhjulet, mitt ute i skogen. Kan man ha mer otur. Först en pinne och sedan en spik.... Nu skrattar vi bara åt det för man kan ju inte göra annat....

NÄ nu är jag hungrig...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0