Fullt upp...

Efter att vi lämnat av Liam vid Farmor i fredags så åkte vi och köpte lunch och efterrätt bestående av glass och åkte hem och satt oss på altanen.... Åt i lugn och ro och hade det allmänt trevligt.
Sedan tog vi ner några buskar ute och städade bilen innan det var dax att hämta plutten igen...=)

I går lördag så fixade Patrik lite med bilen och jag gick med trimmern lite och så var vi bara ute och njöt. Passade på att tvätta och hänga ut också eftersom det var så fint väder. På eftermiddagen åkte vi till mormor och var där en stund. Dock något vi inte skulle ha gjort eftersom hon var hundvakt åt två hundar med samma päls som våra hundar hade så natten har vi tillbringar väldigt ledsna och kliat i ögonen i sömnen... Jag hade faktiskt börjat undra om det kanske inte varit så farligt ändå eftersom det fungerat så bra när vi bytt kläder och badat efter vi umgåtts med djur, men nu får jag nog ändra mig igen. I och försig hann vi inte bada igår när vi kom hem eftersom Liam somnade i bilen men när han vaknade på kvällen och kliade så tvättade jag av honom och kläderna hade han ju inte på sig så...
Vad är det dessa hundar utsöndrar som inte andra gör egentligen? Det måste ju vara något eftersom det absolut inte fungerar med just dessa sorter....

Jaja idag kommer mormor hit idag i alla fall och Liam sover nu igen med tanke på natten så får se vad jag hittar på...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0