Framtiden...

Satt i ett antal timmar i går kväll och försökte komma fram till vad som egentligen krävs av mig för att jag ska nå mitt mål... Kan ju inte påstå att jag blev så mycket smartare, men jag skickade i alla fall iväg ett mail som jag hoppas få svar på idag för då kanske det blir lite klarare....*kan ju alltid hoppas*
Tänk vad saker och ting hade varit enklare om jag hde vetat det jag vet idag för två år sedan... Men det ju ingenting jag kan göra nåt åt nu, och jag har intte gjort allt i onödan, så det är bara att gilla läget!
Det kommer att ta lite  längre tid men vad spelar det för roll?
Jag sökte en til kurs igår också som jag tyvärr måste ha. Statistik 15 p, visst låter det roligt? ;-) Vet inte om jag kommeratt läsa den nu men då har jag möjligheten i alla fall så...


Frågan är bara hur länge det kommeratt se ut så här? ((www.google.se)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

usch ja va drygt! hoppas de löser sig så du blir klar snart!

2009-07-07 @ 09:17:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0