Feber

Igår kväll fick Liam feber. Natten har därmed inte varit så jätte trevlig och sömn är nu någonting som jag nästan glömt bort hur det känns att få...
Gådagen var annars ganska seg och Liam var inte på topp på hela dagen så det blev ganska mycket stillasittande...

Idag ska jag åka och hämta systers hund som vi ska vara hundvakt åt i helgen. Då blir Liam glad...=) Var egentligen meningen att han skulle följa med men han får stanna hemma och bli frisk istället... Trevligt med en hund som han tål och som vi kan ha här utan att fundera....

Livet är i alla fall lite seeeegt just nu så jag ger mig här....

Säg något snällt
Postat av: Louise

hej hej hallåååå! :D

Jag o Ammi pratade igår om en klassfest typ nu i juli kanske om de hinns med, kanske att man går ut o äter nånstans o snackar massa skit? :)



Vad tycker du?

kram Louise

2009-07-10 @ 12:42:25
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0