Denna natt vill jag gjömma...

Natten som var jobbar jag just nu på att förtränga då det inte blev mycket sömn, om det blev någon alls... LIam sov inte mer än tio minuter åt gången (jag var tvungen att kolla upp det till slut) och därimellan skulle han sitta i mitt knä. Det var det enda sättet att få honom att somna om. Han var totalt kokhet också! Vid tretiden var jag så trött så jag tyckte att jag såg Patrik framför mig, springandes förbi sängen med hunden i släptåg. Problemet var att han var nere i soffan med Buffy eftersom han inte kan sova när Liam är orolig och Buffy bara gnällde och väckte Liam hela tiden när hon var uppe... Vilken natt...;-) Men vid sextiden (eller om det var tidigare kanske) kom Patrik upp och hämtade Liam och jag fick en välbehövlig sovmorgon...=) Så jag har nog ändå varit den piggaste här idag då Patrik låg här nere och lyssnade hela natten och ja Liam sov ju inte så mycket... Buffy stackarn kommer vara halvdö när jag åker tillbaka med henne imorgon...;-)

Nu har han vaknat tre gånger den senaste halvtimmen så jag har en känsla av att den här natten kommer att bli lika trevlig...

Men jag vet att det går över och att det kommer en tid då han sover som en ängel så jag blickar framåt!

På tal om något annat och mycket roliga så har han ägnat dagen åt att säga papapapapapapa, lipat och tränat på att gå...=)

Säg något snällt
Postat av: Ivana

Hej ! :)

Jag har shoppat och lagt upp sakerna på min blogg !

Kommentera gärna vad du tycker var snyggast ! :)



Ps. Gud vilken söt unge du har !

Jättegullig !

2009-07-11 @ 19:58:39
URL: http://ivanaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0