Yahoo....

Nu har jag gjort klart allt till skolan så nu är det bara att vänta och se på resultatet. Hemtenten jag gjorde idag var inte lätt kan jag säga....
Och igår fick jag veta att jag hade klarat omtentan som jag gjorde för ett tag sedan...sååå skönt....

Var till BVC med Liam igår. Strax över 9 kg och 66 cm lång tror jag att det var...=) Sedan fick jag en tid hos doktorn för att se om det är pälsallergi han har eller inte. Barnmorskan trodde det i alla fall, men vi får se.....

Har skällt ut min kära skola idag också. Orkar inte förklara nu för jag är såå trött, men lovar att göra det sedan. Vet inte om jag ska gå vidare med det nu eller om jag ska hitta en annan lösning på det vi får se... Jag tycker ju att det är sååå uppfriskande att få bli lite arg så där ibland...hihihi...

Nä nu orkar jag inte mer, har ju suttit här typ hela dagen... Och inga kort har det blivit heller..... Ska försöka bli lite bättre på det...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Javisst de skulle va superskoj. Hos dig eller mig??

2009-01-15 @ 20:36:15
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

förrästen grattis till den klarade tentan, va skönt!"!

2009-01-15 @ 20:36:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ok ja de blir super de :-)

2009-01-15 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0