Vad är det för en dag....är det en vanlig dag...

...Nej det är ingen vanlig dag för det är Lindas födelsedag... hurra hurra hurra........
Nä nu börjar jag bli rigtigt gammal tror jag...=) Hahaha....

Var och träffade Hanna och Sara igår.... 


Hanna och Liam

Sedan somnade Liam i Saras mammas knä under en filt i soffan.....han är inte klok för fem öre den där pojken....Snacka om att inte bry sig så mycket om vem som håller i honom.....



När vi sitter och äter så sitter Liam så klart i sin stol och är med, han stirrar då konstant på Patrik och ingen annan. Men när jag tar fram kameran och ska ta kort då tittar han för det tycker han är jätte intressant....

Nä nu har han vaknat och ligger och diskuterar med sig själv....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi just ja, GRATTIS!! :-D Ja nu är du verkligen en gammal tant ;-) Skönt att han är nöjd hos allt o alla, M skriker mest rakt ut vem än som ska hålla henne. Direkt hon ser mig så sträcker hon armarna o vill komma.. fast de är ju lite mysigt de med :-)

2009-01-09 @ 07:28:00
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: louise

Grattis på födelsedagen!! :)

2009-01-09 @ 11:32:33
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna G

Grattis på din födelsedag! Hoppas du får en bra dag! Kram Hanna!

2009-01-09 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0