Uppdatering för dagen....

Ja söndagen började med en tripp till Gonäs för att hälsa på Hanna och Maya. Lika trevligt som vanligt. Liam var väl måttligt intresserad av Maya som vanligt. Han tittade på henne lite då och då vilket han inte gjort tidigare, utan då har han ignorerat henne totalt eller blivit jätte ledsen.



Maya var snäll och lånade ut babygymmet till Liam. Han tyckte det var mycket roligare än det han har hemma.



Maya själv fick nöja sig med att leka med plastförpackningen till den....

Men det slutade med att Maya lekte med babygymmet och Liam satt i mitt knä....

Vi har även lyckats få in den nya soffan nu och så har jag målat lite i trappen. 
Så här ser den ut nu...



Blev väldigt nöjd med resultatet. Har tyvärr ingen bild på hur den såg ut före, men jag kan säga att det var ingen vacker syn. Och inte har det varit roligt att fixa den heller. Inte en trapp till på ett tag kan jag säga. 
Men jag måste väl tillägga att det mesta har andra gjort... Förarbetet var det väl tänkt att jag skulle göra i somras när Patrik jobbade men det orkade jag inte rikigt så det fick jag hjälp av storasyster Malin med, och sedan hjälpte hon mig att måla också. Sedan lade Patrik mattan och satt lister. Ähh...hmmm.....har nog inte gjort så mycket i alla fall...=)

Imorgon är det också en massa som måste göras så det är väl bäst att jag hoppar i säng snart.
                                                     


                        

Säg något snällt
Postat av: Anonym

Gud va fint de blev i trappen. O grattis till VG på tentan, de är ju superbra!! :-D

2009-01-18 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0