Torsdag =mycket att göra...

Ja idag har jag så himla mycket att göra att det inte är någon idé att tänka på att jag egentligen är sjuk....
Huvudsaken är att inte Liam behöver stressa runt en massa. Han verkar dock inte ha någin feber idag men förkylningen och hostan sitter i.....
Håller ju på att starta upp ett projekt med Hundar utan hem så det måste jag jobba med, sedan 'r det en massa annat smått som ligger och väntar så det är väl bara att köra igång förstår jag....



Idag har blev det byxor och jacka i mörkblått...

Säg något snällt
Postat av: Linda&Milton

Hej! Ja jag käkade cambridge i höstas och det fungerade väldigt bra tycker jag. gick ner ca 10kg på 4 veckor... sen gick jag upp ett par kilo efter det. :P jag skulle lätt göra det igen om det inte var så jävla dyrt, det kostar ca 500kr/veckan. så det är ju 2000 på en månad. fast det står att man inte får käka er mer än 3 veckor utan läkarens ordination..:S

Funderar du på att testa? Kram

2009-01-29 @ 22:16:44
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ne de förstår jag. Usch hon verkar ha de jobbigt nu. Hur mår ni nu då? Ja deras hus har legat på hemnet sen i höstas..dom vill komma lite närmare stan iaf..fast fortfarande så dom kan ha hästar o så. kram

2009-02-01 @ 09:06:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch fyy va jobbigt! Maya är förkyld o jättesnorig o svullen i ansiktet.. stackars småbarn. Ne jag förstår att de blir jobbigt med Kita men som sagt ni har ju inte så mycket val :-( kram på er

2009-02-02 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0