Sååå seg....

...var träningen jag å Sara var på igår. Samma tränare som vi hade på spinningen förra veckan. Fattar inte hur man kan tycka att det är kul när det inte händer nåt alls. Jag blev ju inte det minsta varm.... Träning för mage och rygg var det ju, funktionell träning hette det förresten, och det är ju aldrig fel eftersom det är svårt att träna, men det var ju sååå tråkigt. Kände redan efter 5 minuter att jag helst ville gå därifrån, men det kan man ju inte göra. Fick en sådan där menande blick från Sara efter typ en kvart så hon tyckte inte heller att det var spciellt roligt.
På onsdag blir det i alla fall spinning igen, men den här gången zon 3 istället för zon 2, och så med rocklåtar så vi får hoppas på att det blir bättre.



Dagens outfit.....

Har hunnit med en promenad idag också...har känt att jagbehövt det men vädret har ju inte varit det bästa precis....

Vi hämtade posten också så Liam tittade i Dollar storebldet när vi kommit in...



Om ett tag ska vi till BVC och se vad de säger....
Sedan hade jag tänkt mig en tur till jysk och så men vi får se om Liam orkar...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Lycka till på BVC!!

2009-01-27 @ 15:16:52
Postat av: louise

Hur gick de hos läkaren? :)

2009-01-28 @ 08:36:58
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0