Så tråkigt....

Inget å titta på, på TV:n, Liam sover, Kita och Patrik är i Nyhammaro ch jag är less på att sitta vid datorn.... Kanju inte gå å lägga mig riktigt än. Skulle behöva byta sängkläder men det är ju såå tråkigt, då sitter jag nog här istället....=)
Har ett skitjobbigt seminarium imorgon klockan nio. Kommer komma en massa kontrollfrågor och jag vet inte vad jag ska plugga på. Jag har ju läst alla böckerna, skrivit om dom och diskuterat dom under kursens gång så ag tycker liksom inte att jag hittar något nytt....sååå jobbigt....

Har i alla fall varit hos mamma idag och så har jag å Sara varit å tränat. Liam somnade när jag var på affärn med mamma sedan sov han när  vi kom hem hur länge som helst fullt påklädd fastspänd i bilstolen. Han vaknade vid sex så att jag hann få i honom lite mat och byta blöja. Sedan vardet bara att stoppa om i sängen för han var lika trött igen då. Det har ju varit en ganska intensiv helg så... Kommer nog vara hemma mycket i vecan så att han får ta igen sig lite stackarn....

Inte ett enda kort har det blivit idag heller....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0