Nu var det ett tag sedan ja....

Har tänkt att skriva i flera dagar nu men har inte riktigt haft lust eller tid....
 I torsdags blev det i alla fall lite träning och det var sååå drygt. Vi höjde step brädorna eftersom vi inte tyckt att det varit speciellt jobbigt tidigare, men det blev det nu kan jag lova. Jag som nästan aldrig svettas så bara rann det om kändes det som....=)


Liam står i fönstret hos mormor och väntar på att hon ska komma hem....Ska ju vara med och göra lika som alla andra så klart...=)

Lite feber och otäck förkylning har vi hunnit med i helgen också..... Dock har febern inte hunnit stigit så mycket men det har ändå blivit en del sova och gnäll.... Inge roligt alls för Liam är ju nästan alltid glad så....

I lördags morse åkte jag med Kita till svärmor/farmor också för jag kände att det inte fungerade här hemma. Liam bara kliade sig i ögonen HELA tiden och natten mellan fredag och lördag hade han så svårt att andas att jag allvarligt funderade på att ringa akuten. Det var verkligen jobbigt. SÅ hela lördagen ägnade jag mig åt att städa överallt, hade inte fått sova speciellt mycket på natten och Liam var inte glad men det fick gå ändå. Patrik hade för länge sedan lovat att hjälpa en kompis just den dagen så det var bara att bita ihop och göra det som behövdes. Men det gick bra....

Har en tid åt Liam hos läkaren imorgon tisdag för att få veta vad det är som är fel....


Våran älskling satt med mamma och pappa i soffan igår....

Idag blir det skola och lite annat....får se vad dagen har att erbjuda... 

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Usch vad jobbigt att han blir så himla dålig. tur att ni har svärmor spm kunde ta Kita iaf då. Har han varit bättre sen Kita åkte eller? Hopas verkligen ni får svar hos läkaren! kram

2009-01-26 @ 09:59:59
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0