Måndag...

Jaha då var det en ny vecka igen då....och vardag.... Fast här hemma tycker jag väl inte att vi har så mycket till vardag eftersom vi är hemma. Går och lägger oss och går upp ungefär samma tid varje dag så...
Berättade ju tidigare att jag har börjat lägga ner Liam i sängen och så får han somna själv. Det går fortfarande över förväntan. Sedan kom jag på imorse att det var länge sedan han åt på natten nu. Eller ja på natten kommer jag inte ens ihåg när han åt senast, men har ju matat honom vid fem tiden länge nu, men jag tror inte att han har behövt det egentligen för det räcker med att han får nappen....

Det märks att han börjar bli en stor pojke nu för snart så kan han sitta själv....



Sedan tränar han för fullt på att vända sig också så klart....

Det är ju även så att han börjar bli väldigt snabb nu också så igår hände en sak som man inte tycker borde på hända... Liam gjorde nämligen en kullerbytta ner från soffan igår...När jag och Patrik satt där.... Båda titta upp på TV:n i typ två sekunder och precis när jag vände mig tillbaka till Liam så såg jag hur han ramlade. Som tur var så hade jag bara några timmar tidigare inhandlat en ny rumsmatta så han landade mjukt. Han blev mest bara rädd...för han skrattade som vanligt en minut senare....Stackars liten...


Det här tycker Liam är roligt att sysselsätta sig med nu för tiden. Kasta ner saker på golvet så att mamma och pappa snällt får plocka upp...=)

Julgranen och lite andra julsaker åkte ut igår också...såå skönt... Men tyvärr så har vi ett hörn i vardagsrummet som jag inte har vetat vad jag ska göra med sedan vi flyttat hit... Vi möblerade om igår då och ställde TV:n där. Ska väl upp med en tavla också så hoppas jag att det blir lite bättre i alla fall. Det fattas ju list där också då det i resten av rummet sitter en gammal list och tydligen var inte det där hörnet medräknat i vardagsrummet innan. Har ju ingen lust att sätta ny efter hela väggen men jag måste ju lösa det på något sätt....




Sedan kom vi fram til igår att om vi ska kunna ha Kita kvar så får hon lära sig att inte vara i soffan för jg vill så klart kunna ha Liam där (fast inga mer kullerbyttor). Ja...alla som känner Kita kan ju gissa hur det gick....och till alla som inte känner henne kan jag säka som såå att Kita är en vrång gris som bara hör när hon vill....och hon skulle komma på tanken att ligga på ett hårt golv.....ALDRIG!!!!!!!! 

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Oj gud va läskigt att han ramlade i golvert..tur att de gick bra, o skönt att de går bra o lägg honom.

hihi stackars Kita, va ni bråkar med henne va? ;-) kram

2009-01-05 @ 13:39:30
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

söt baby!

2009-01-05 @ 20:40:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: ewa

Tur att det gick bra med lillskrutt, kan Kita vara lik sin mamma tro!?

2009-01-07 @ 10:53:39
URL: http://amstaffarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0