Lite uppdatering då....

Torsdagen och fredagen ägnades åt att fixa lite här hemma och hälsa på svärmor/farmor.
Idag blir det också ännu mer fixa av för våra soffor ska ut och en hörnsoffa ska in...Äntligen...Tack Malin!

Sedan blir det lite ärenden på rusta, jysk och lite annat för lite nya överdrag till soffkuddarna, längre duschslang m.m. Ska även försöka få klart trappen nu och så håller patrik på att laga den gamla vedspisen i köket så den ska jag måla om några dagar. Det här var egentligen sådana saker som skulle ha gjorts förra vintern, men jag kan ju bara säga som så att det var ju ett under om jag tog mig från soffan ut till köket så det blev då inte så mycket gjort. Men nu SKA det bli av så vi till sommaren kan fixa ute, för det blev det inte heller så mycket av eftersom jag var STOR.
Ja det var vad vi håller på med just nu. Lite uppdatering av vad Liam håller på med då....För det är väl det som är mest intressant för de flesta...=)

För det första så har han blivit totalt matfixerad. Och det menar jag verkligen. Matar jag till exempel honom med gröt och äter en macka samtidigt så stirrar han konstant på min macka och blir förbannad om han inte får. Han smakar på ALLT vare sig man borde äta det vid 5 månader eller inte.... Sedan sa barnmorskan någonting så dumt som smakportionen eftersom jag sa att verkar få sådan magknip av vissa saker. Det var det dummaste Liam hade hört för man ska äta MYCKET tycker han. Så nu gör vi så att han får smaka och sedan är det gröt som gäller, men det är ju inte det lättaste kan jag säga eftersom det var ju såå gott det han fick innan gröten...



Ja vad ska man säga....apelsin....

Sedan skickade LLam ett sms till mormor och frågade om han kunde vara där i torsdags när jag skulle träna och det fick han så klart...=)



Där passade han på att vända sig från rygg till mage...

Han växer ju så det knakar, så nu kan han ha den här häftiga bodyn....tror att han har fått den av gammelfaster Ida och
 Johan...



Nä nu börjar vi bli hungriga här så....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0