Helgen...

Jag då var snart helgen slut då..... Förstår inte hur tiden kan gå så fort jämt...tycker inte att jag har hunnit med någonting så klart...
I fredags var ju jag å Patrik ut å åt eftersom jag fyllde år...gott...=) När vi kom hem så satt vi vid datorn och tittade lite på resor...är ju så sugna på att åka iväg men vi får se....
Liam sov hos mormor mellan fredag å lösdag och det hade tydligen gått jätte bra. 12 timmar utan avbrott...=) Det är Liam i ett nötskal det...
Sedan hade de varit ner på Åhléns restaurang där moster Sara jobbar och hälsat på lite.... Så i går fick vi lite gjort ute i vedboden. Det har ju knappt gått å gå in där eftersom det har stått så mycket saker ivägen, men nu går det att gå och det finns till och med lyse så nu är det nästan så att jag tycker att det ska bli lite kallt igen...=)



Moster Malin, moster Emma och Morfar var och hälsade på i fredags också....




Så här ligger Liam just nu och tycker allmänt synd om sig själv och jag skulle behöva göra lite skola så vi får se om jag åker till Mamma lite tidigare idag  så att någon där kan underhålla honom medan jag skriver....
Ska i alla fall å träna sedan så....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0