Gårdagens BVC besök...

Ja som vanligt så var vi försenade och jag stressade in med Liam och fick av oss kläderna i väntrummet, men så klart så var doktorn minst lika försenade eftersom det satt två andra mammor där och väntade. Vi fick nog vänta i allafall minst 30 minuter innan det blev våran tur. Fört blev det en 6 månaders kontroll, var ju meningen att han skulle få spruta också men eftersom han inte är riktigt frisk så får det vänta.... Sedan fick jag berätta om varför jag tror att Liam reagerar på djur och berättade även att jag var allergisk som barn och att vi har astma i familjen.... Han sa ju som alla andra har sagt att det ju inte är så vanligt att man har den här sortens allergi när man är så liten, men som sagt så var jag allergisk från 6 månader tills jag paserade 2 så....
Han är väldigt bra den där läkaren så vi fick en remiss in till Ludvika på en gång för att göra pricktest. Tyvärr brukar det ju inte gå så fort så vi får nog vänta ett tag på den tiden skulle jag tro.
Sedan sa han också att man inte alla gånger kan lita på de där testerna utan att man ska gå på det man ser med egna ögon istället...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Skönt att ni iaf ska få göra ett pricktest!! Hur är allt annars?

2009-01-28 @ 10:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0