Gårdagen...

Igår hann vi med att göra en massa. Patrik var iväg och pimplade och Liam var så klart sur och grinig men jag gjorde saker ändå. Tycker inte om att bara skita i allt för att Liam är lite sur. Han är ju nöjd när han får vara med så då får han helt enkelt vara det...
Jag började med att måla det sista i trappen och tvätta lite, så nu är det tvätt överallt här uppe, men det ska vikas idag.
Sedan bokade jag in en tid hos syon i Borlänge så att jag kan få lite klarhet i vad jag måste läsa mer för att få ut min examen i företagsekonomi. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare med det där eftersom jag känner mig ganska rejält lurad, men vi får se efter torsdag när jag har varit där.
Sedan tog vi det lugnt en stund och Liam sov en stund och så kom posten men ett paket till Liam från Go boken. Det var mycket fina  grejer. Både leksaker och böcker. Brevbäraren var snäll och kom upp med det eftersom det var för stort för postlådan.


Här är han i full gång med nägra av grejerna.

Sedan bar det av in till djuraffären för Kita skulle klippa klorna och jag skulle införskaffa  en korg till henne. Nu när vi har fått in den nya soffan så är det inte den som gäller längre. Och tro det eller ej men det fungerar, nästan i all fall...=)


Ja vad ska man säga, Kita i ett nötskal...

Sedan bar det av till Dollar store och MM och sedan hem.

Bytte gardinet i vardgsrummet och städade lite också....


Så här blev det med nya soffan förresten...

Helt enkelt en intensiv dag....med en grinig Liam...
Men idag verkar han vara gladare. Det blev inget annat än gröt och ersättning igår så... Men vi ägnar fortfarande nätterna till att gnugga ögon. Det börjar bli gansla jobbigt nu... 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0