Blev såå glad....

Var ju till studievägledaren idag för att få lite klarhet i vad som gäller egentligen. Har ju hela tiden trott att jag ska kunna ta ut en examen i företagsekonomi när jag är klar till sommaren, men så blev jag lite osäker och skrev och frågade och då fick jag till svar att så var det INTE. Blev inte så glad kan jag säga och fattade inte alls vad hon menade när hon skrev och förklarade vad jag skulle vara tvungen att läsa ytterligare för att få ut den examen jag ville ha. Så jag bokade in en tid hos studievägledaren idag eftersom jag fattade NOLL och det gjorde han också kan jag säga. Varför skulle du inte kunna ta ut en examen i företagsekonomi? sa han bara. Hmm.....ja kanske för att det är det enda svar som jag fått när jag har frågat... Jaja vi löste det i alla fall för det visade sig att hon jag hade frågat egentligen inte visste nåt om det hon skrev....bra!!!!!!
Eftersom jag även läst lite fler kurser också utöver det här programmet så har jag bara fyra kurser till en kandidatexamen i företagekonomi så det ska jag söka till hösten och hoppa på om jag inte får nåt jobb....

Ikväll blir det i alla fall träning med lillasyster som vanligt....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0