Äntligen verkar det vara över...

Förkylningen alltså.... Mår mycket bättre idag..kände redan igår att det var på väg bort. Skönt att slippa vakna med sprängande huvudvärk...

Har ju inte skrivit ordentligt på ett tag så jag tänkte väl försöka göra det nu...

Dagen före nyårafton spenderade jag på stan alldeles själv. Känner att jag måste göra det ibland. Är ju van vid att vara själv typ jämt så det känns lite konstigt att alldrig vara det längre. Inte för att jag klagar, men jag är en sådan person som måste få vara själv ibland... så är det bara... Hittade lite kläder åt mig själv och så passade jag på att klippa mig också för det var verkligen behövligt. Blev väldigt nöjd men det brukar jag ju bli så....
Stod och höll i lite kläder åt Liam också men jag kunde inte förmå mig att köpa dom för jag hatar verkligen alla dom fula färgerna som de sätter på pojkkläder nu för tiden, Lila, Orange och Brun verkar vara det enda som finns. Jag VILL HA Blå, grön svart och så.... Vet att det finns bättre på H&M så jag får ta mig en vända dit istället...

 

Liam har ju så mycket för sig nu för tiden så ibland hinner han inte med när han väl är trött. Jag tyckte att det blev lite väl tyst och hittade honom sovandes i hoppgungan....Plutten...=)

Nyårsafton blev i Nyhammar hos Patriks mamma som vanligt...trevligt.... Hade ont i huvudet så klart men det gick att leva med.... Sjöng Sing Star Abba...hahaha.... Det lät förjävligt men det var roligt....
Eftersom Liam var uppe till typ halv tio så fick vi sovmorgon till strax efter nio dagen efter så det var skönt. Fast då hade han i och för sig krånglat en massa på natten för att han inte kunde andas på grund av alla katter som finns där....sååå drygt....


De här två goa hundarna fick Liam i julklapp...Tycker att de är såå söta...=)

Ja just det ja, jag har ju börjat lägg Liami hans säng nu när han ska sova, istället för att vagga honom till sömns.... Har bara gjort det två gånger, men det har gått bra. Han börjar ju bli så tung så jag orkar inte med honom längre snart. I alla fall inte när han håller på och stretar emot och ska titta på en massa annat. Tänkte att jag skulle skaffa fram en stol som jag kan ha bredvid hans säng, så kan jag sitta där och läsa eller nåt medan han somnar...
På tal om stolar.....Jyskkvalité kallas det...


Sa till Patrik att vi kan ju alltid sätta nån som vi inte tycker om på den stolen....
Fattar inte vad som har hänt och det går inte att göra nåt åt det heller för det är inuti som den har gått sönder. Nu står den bara där för att det inte ska fattas en stol. Den håller sig uppe så länge man inte rör den så...

Nä nu är det skola som gäller...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0