Å Tisdag....

Dagarna går så fort... fatar inte vad de tar vägen.... Har gjort en massa skola idag, ska göra lite till när Liam har somnat. Patrik är hos sin lillebror och tog Kita med sig så jag blir helt själv...

Nu har Kita börjar löpa i alla fall. Hon har ju tikskydd på sig inne, men jag är i alla fall nervös över att den där ska åka av så att hon blodar ner mattan som jag köpte... Ett alternativ är ju att ta bort den, men det blev ju så fint så jag vill ju helst inte det. Får se hur jag gör....

Har börjar fundera lite på sommarjobb också. Vill ju har ett dagtidsjobb med ledigt på helgerna så att jag kan vara med Liam då. Har väl lite förslag som jag tänkte söka. Men så kom jag att tänka på att jag faktiskt inte ska vara helt säker på att få ett jobb egentligen så för kräsen ska jag nog inte vara.
Tänker tillbaka på förra sommaren när jag gick hemma HELA sommaren och bara väntade på att Liam skulle komma. Jag tyckte att det var sååå tråkigt för ingen var hemma och det var jätte varmt och jag ville bara ligga inne och titta på TV. Hmmm..... så här i efter hand så skulle jag nog kalla mig själv idiot för det är inte rätt att klaga på något sådant tycker jag....=)


Fattar inte hur fort man glömmer. Tyckte inte att jag var så jätte stor men det var jag!
Mot slutet hade jag Patriks byxor och skor...haha.....

Måste bara berätta om en roligt sak... Jag rtckte ju som sagt inte att jag var så stor och i och med det så trodde jag inte att andra såg att jag var gravid, så när jag skulle göra den sista tentan i skolan innan sommarlovet så tittade damen på lärcentra i Ludvika på mig och sa att "Jaha så du har hjälp med dig när du ska skriva du?" och jag vänkte "va, vad har jag gjort?" Fundera och funderade men kunde inte komma på...hon såg nog att jag inte riktigt fattade så hon pekade på min mage.... Funderade länge på det där sedan för jag hade ju jacka på mig så HUR kunde hon se det....;) typ 2,5 månader till beräknad förlossning.... 


Nä nu är det mer skola som gäller.....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hehe kan tänka mig :-P Ja jag väntar ju på att få hem brevet med min kod så jag kan logga in på min sida..måste ju ha de för att se va jag behöver för böcker o.s.v. när kommer de tro?? borde jag ringa o höra så de inte kommit på villovägar??

2009-01-06 @ 21:01:46
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Hej !

Var med och tävla om en super söt spetsklänning från forever 21 i min blogg !!



Kramis

2009-01-07 @ 00:46:55
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0