Vikvägg...

Som jag skrev tidigare så fundrar vi ju på att byta rum med Liam eftersom han är så lättväckt. Jag vill ju göra om det rummer då till både vårat sovrum och ett litet kontor. Har letat som en tok efter skiljeväggar/vikväggar för att det ska kännas mer som två rum men tyvärr inte hittat något som passar in. Hittade väl en på IKEA men det är egentligen fel färg.
Men så hittade jag ett superbra tips på sköna hems hemsida som ju var jätte smart... Titta här....

DÅ får man det ju som man sjläv vill. Det blir så klart lite mer jobb men det är det nog värt...


Säg något snällt
Postat av: Hanna

ja jag vet de är helt sjukt..börjar bli en aning less.. men de är ju nästan standard att dom får en släng efter penicillinkur.. hoppas de går över snabbt bara. Ja usch denna veckan är de mycket. kram

2009-03-01 @ 17:56:57
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0