Vad jag är dålig på det här...

Tänker varje gång jag sitter framför den här burken att jag nog ska ta och blogga lite, men nä det blir aldrig så ändå.... Jag tror att jag har börjat blivit lite för lat....Har lite svårt för lata människor så det får det allt bli en ändring på....

Hade tänkt att åka å hälsa på mamma/mormor men hon har kanske magsjuka så det blir det inte idag....och Patrik hade redan bestämt sig för en dag på fyrhjulingen så nu är vi helt ensamma här....och alla verkar ju sjuka så....
Får se vad vi hittar på, brukar inte ha så svårt att hitta nåt att pyssla med, pedant som jag är...=)

Nä vad det här blev tråkigt....


Ett till sådant här skulle jag behöva också.... Vi har ju ett redan men på det står datorn och det är så jobbigt när jag har en massa böcker och så som jag behöver ha framme och så får de inte plats... Men först måste trummorna ut (som jag sa nej till redan innan de kom in) och det verkar inte vara det lättaste... Har haft de ute på blocket hur länge som heslt nu och till och med sänkt priset men det verkar inte hjälpa....

Nu var det en liten herre som spydde....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0