Uppe med tuppen...

Idag är vi uppe tidigt. Eller det brukar vi väl nästa alltid vara men oftast brukar jag inte resa mig så fort så det brukar ta en stund innan vi är igång. Hade så fruktansvärt ont i huvudet igår kväll och tyvärr så är det inte så mycket bättre idag så jag får se hur det här går.  Är väl tänkt att jag ska ringa en massa telefonsamtal idag så det är nog bara att bita ihop och sätta igång. Har som vanligt inga huvudvärkstabletter hemma men kanske får införskaffa det...



Här sitter Liam nu i alla fall och har hicka och tycker allmänt synd om sig själv...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

okok men då kommer vi till er på fredag.... ska vi komma direkt när jag är klar med skolan?

2009-02-25 @ 07:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0