Träning idag...

Japp idag är det step som gäller. Tyvärr är det svårt att få plats om man inte är ute i god tid så förra veckan fick vi inte plats men nu har vi börjat att anmäla oss tidigt på torsdag morgon för passet kommande vecka (man kan inte anmäla sig tidigare än en vecka innan). Det är synd att det bara är en gång i veckan för det är det enda jag har fastnat för. Vi har testat väldigt mycket nu och det är inget annat som har fallit mig i smaken....
(Ja jag vet Sara att core är bra men jag vet inte....)

Bokade in mig på Intensivjympa nu på söndag i alla fall så får vi se om jag kommer iväg....
Sedan kanske jag ska testa Afro Pwer dance nästa tisdag om jag kommer ihåg att boka TIDIGT för där är det nästa värre än på stepen. Får ställa telefonen. Såg att det var klockan sex och det passar mig bättre än sju för då tycker jag att det blir så sent.

Haha nu tror jag att Liam somnade igen. Han sov en stund på soffan för bara ett litet tag sedan men jag tror att jag råkade väcka honom så han var jätte grinig så då fick han allt sova en stund till sa jag och la honom i hans säng. Han försökte både länge och väl att inte somna igen men jag tror inte att det gick så bra....

                                   

Igår badade vi i badbaljan för första gången också. Var bara tvungen att lägga upp den första bilden också... den blev inte riktigt som jag hade tänkt...;-)

En hel del skola har det blivit idag också men jag skulle behöva göra lite mer. Får se om jag hinner. Sedan in till mamma och ut med hundarna. (*Till Ewa - Jag tror och hoppas att det kommer att bli jätte bra för tjejen. Har kontakt med en som är godkänd på alla plan, ringer om och när det är klart*)

NÄ om man skulle göra någon nytta då innan man ska iväg....

Säg något snällt
Postat av: Louise

min mailadress är [email protected]

Så skicka iväg tre bilder och önskemål om färg så fixar ja de! :D

2009-02-19 @ 15:51:25
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi sötnosen då!! :-)

javisst vi hör av oss. Ganska fullt upp tills på tisdag skulle jag tro. men jag hör av mig när hon blivit helt frisk o de lugnat sig med skolan.

2009-02-20 @ 18:22:38
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0