Promenad...

På förmiddagen var vi ute på en välbehövlig promenad... Det är så himla fint med all snö, men tycker nog att det får räcka nu. Skulle ju inte vara helt fel med vår heller...och sommar. Jag ska göra ALLT som jag inte orkade förra sommaren..

                                                                                           
                             Det finns tyvärr inte så många ställen att gå på med vagn nu när det är så mycket snö....

Liam vägrar mer än nånsin att ligga på rygg nu. Hn vänder sig till och med när han sover och det säger väl allt. Det enda han gör nu är att ligga på magen och det går väl bra för mig, men när han sover är det mindre bra eftersom han vaknar då... I natt låg han och krångla i sin säng så jag tog in honom till oss, men var tvungen att lägga honom mellan våda bäddmadrasser för  att han inte skulle vända sig och vakna. (Och det blir ju inte bättre av att han är så himla söt så att jag inte kan låta bli att skratta åt honom när han ligger där).

Nu sover han ingen, det är ju jobbigt att rör sig på golvet...=) Och jag kan lova att han tar sig fram ungen, man hinner inte med...

NÄ nu måste jag fixa med skolan...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi va duktig han är då.. Maya har ju aldrig varit så mycket för det där att vända sig. Hon gjorde det några ggr sen va de inge roligt längre! ;-)

2009-02-12 @ 14:26:34
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0