Ny vecka....

Jaha då var det en ny vecka igen då.... Tiden går alldeles för fort tycker jag...

Igår var vi hos mamma/mormor hela dagen. Liam var med dom och badade i badhuset för första gången (kommer bilder) medans jag var hem och skottade och körde lite grejer som mamma skulle ha.
Var även ut en sväng med Zorro. Kändes skönt att få komma ut med en hund, det var ju ett tag sedan nu.

"Storasyster" Emma sålde lotter hemma igår för fem kronor styck. Hade inga pengar med mig in så mamma betalade två stycken åt mig. Hon tog också två, moster Sara två och morfar/pappa tre tror jag och den enda som vann var jag. På båda mina...hahaha.... Man skulle ha ett nummer som slutade på fem och jag fick 25 och 85....
Mamma bara skakade på huvudet....hon är van vid det här laget för det är bara jag som vinner i vår familj....

Mamma betalade en lott åt mig för tio kronor på en hundutställning och då vann jag 15 kg hundmat....
Vi var alla med på en tävling på brandstationen när jag var liten och alla i familjen fick mössor tror jag det var och jag fick en brandsläckare....
Fick varje år hem ett brev där det stod att jag hade vunnit pengar genom mitt sparkonto...

Varför väntar jag fortfarande på den där miljonen....


Ja hon ville inte vara med själv....

 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0