Nu var det ett ta sedan igen...

Nu har det blivit lite för lite bloggande igen känner jag.....Är så trött vissa kvällar så jag somnar nästan sittandes...
Känns som om jag inte ens får hälften av allt som jag skulle behöva göra gjort... Fattar inte vart tiden tar vägen...

Ja vad har hänt sedan sist då tro.... I torsdags var jag och Liam och hälsade på mamma/mormor och så klart så fastnade Liam vid datorn med moster Sara...



Men inte får han trycka som han vill på den där fina....dumma dumma moster...;)

Fredagen har jag nog förträngt tror jag....nä förresten då försökte jag göra nån nytta men jag var såå seg så det blev inte så mycket....
I lördags var jag å mamma till loppisen på Högberget med en massa "skit" och hann få saker sålda innan vi ens hann därifrån, det är inte illa.....
Var även ute i kylan och städade våran bil då den var så skitig att jag inte hade velat köra den en gång till... Hittade en macka i en plastpåse som nog legat där lite för länge om jag säger så....hmmm.....tyvärr är jag nog den skyldige....fy fan den måste ha legat där jätte länge....
I går söndag var Liam med sin mormor medans jag å Patrik flyttade in ved och så var vi och hälsade på Kita. Hade med några ben åt henne så jag kan ju inte påstå att jag var så jätte intressant, mer än att hon skulle visa benet för mig...men men....det var trevligt i alla fall....Passade på att handla lite och så också innan jag åkte och hämtade lillskrutten....

Idag har det varit så kallt och jag har bara frysit så det har inte varit mycket utomhusvistelse heller...Några ärenden i stan bara.....Vi hade tänkt oss en promenad men jag vill inte ta ut Liam i onödan eftersom han hostar och är förkyld så....Känner att det börjar krypa i kroppen så det får nog bli ett träningspass snart...Får se om jag orkar vänta tills på torsdag eller om det bir något innan...

Måste bara visa ett så fint kort vi fick till i helgen...



Inte illa när man inte ens är 6 månader tycker jag....

NÄ snart blir det Familjen Annorlunda....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

haha gud vilket häftigt kort! :-)

2009-02-03 @ 06:20:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0