Liam uppdatering

Nu sitter han så bra så. Inga problem alls men jag litar inte riktigt på honom än så jag håller mig i närheten...
Patrik ville ju gärna se när han ställde sig i krypställning eftersom han missade det igår men det hade Liam glömt bort idag...=(

Han har nog varit lite seg han också idag för han har helst bara velat sitta i knä eller blivit buren. Några små stunder sittandes på golvet har också gått bra...



Det går för fort....


*Tack så jätte mycket Louise som fixade den fina bilden till min blogg...*

Säg något snällt
Postat av: Hanna

va duktig han är som står i krypställning..jag vet de går alldeles för fort!!! :-D

o vilken fin header du har nu

2009-02-22 @ 20:24:26
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: louise

Varsegod än en gång! :)



De går för fort med de småliven.

min lillebror fyller redan 6 år, tyckte nyss han va nyfödd!:P haha

2009-02-22 @ 20:32:45
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0