Långtråkigt...

Idag har det verkligen varit en sån där seg dag och jag haft jätte tråkigt men ändå inte orkat göra något. Hoppas verkligen att jag är piggare imorgon för jag har en massa saker att göra. Hela veckan egentligen så hade jag varit smart så hade jag börjat idag men jag har varit sååå seg...

Vi har verkligen jätte dåligt med förvaring i vårat hus fast egentligen så har vi inte så mycket saker heller eftersom jag tycker om att slänga...;) Men vissa saker som man skulle vilja ha nära till hands måste man plocka undan för att de inte får plats. En sak som jag till exempel har lite svårt med är alla mina tidningar. Älskar allt som har med hälsa att göra och självklart även inredningstidningar. Och detta är  någonting som jag inte slänger i första taget eftersom jag kan läsa och titta i dom hundra gånger om. Visste i alla fall att jag sätt ett väldigt gullit tidningsställ någonstans och jag letade och letade men kunde inte hitta det. Men så var jag ut på Ikeas hemsida och hittade den när jag satt och tittade på andra saker. Bara 99 kr men tyvärr så måste jag ta mig dit eftersom man inte kan beställa det, lite synd...


(Bild från ikea.se)



Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0