Kväll...

Dagarna går alldeles för fort. Trodde att jag skulle hinnamed mycket mer men tydligen inte...
Måste tvätta lite i all fall för Liams kläder börjar ta slut. Tror att han har stuckit iväg lite på längden nu för nästan alla byxor börjar bli för korta. Han har förresten redan somnat eftersom han inte sov så länge idag på eftermiddagen.

Vi har tagit en vända med pulkan idag igen. Han tycker ju att det är så roligt.

Långpromenad med Kita, matat marsvin och katt hemma hos pappa och handlat lite har jag också hunnit med. Och så en del skola också så klart. Måste hinna plocka lite och tvätta också innan jag stupar.

Får blogga mer imorgon.



Tycker att den är så gullig...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

gud vilken fin bild på liam..hur gör du för att få den sådär suddig i kanterna? vilket program?? skulle vi ses hos dig eller mig på fredag?

2009-02-24 @ 18:49:26
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0