Han stod i krypställning...

...och jag bara stod och gapade... Det händer så mycket nu så jag hinner inte med... Självklart hann jag inte ta något kort för kameran var nere och vi var uppe och så ville jag ju inte missa något...

Patrik är och pimplar idag så vi har en lugn dag här hemma. Liam har sovit en del (ja det är också någonting som han har börjat med nu) så jag har fixat lite nere. Älskar att få slänga en massa onödigt så det har jag gjort. Plockat ihop Kitas saker också. Jag hoppas verkligen att det dyker upp någon snart, men det tror jag för jag har människor som arbetar åt mig....haha det där lät lite fel, men alla blir så engagagerade så fort de får höra om Kita. Vi kommer i alla fall göra ALLT vi kan för att hon ska få stanna här i Ludvika så att vi kan träffa henne och jag hoppas och tror att det ska gå.

NÄ nu ska jag leka med Liam lite för han tycker sååå synd om sig själv...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0