Fungerade inte igår...

Hade tänkt att berätta om gårdagens ätentyr igår kväll men bloggen ville  inte som jag ville så jag får göra det nu istället...


Jag och Liam tog en sväng till staden mitt på dagen...
Där mötte vi morfar och "storasyster" Emma på biblioteket.


Emma har kommit på att hon inte villbara med på bild...ibland i alla fall...

Emma följde med oss till leksaksaffären efter det eftersom Morfar skulle och fixa backspegeln på bilen. Liam höll på att kasta sig ur vagnen flera gånger så nu blir det till att sitta fast när han är vaken...

När vi kom hem så hade Liams paket från Go boken kommit. En rolig bok som spelade och hade sig så fort man rörde på den så det är Liams nya favorit här hemma.



Det var även en bok men tips om hut man ska göra när man ska lägga sitt barn för natten. Jag har dock lite svårt för sådant så den kommer nog bara bli ståendes. Tycker att det är bättre att man själv hittar sätt som passar just ens eget barn så....

Sedan ringde Ingrid, Patriks farmor, och frågade om vi hade nån gåstol till Liam. Hade precis tittat på en på leksaksaffären men tyckte att den var så dyr. Tänk om han inte skulle tycka om den. Hon köpte i alla fall äen och kom hit med, och Liam tycker om den!=)



Han var lite trött eftersom klockan var ganska mycket men han orkade sitta i den en stund i alla fall...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0