AAAhhhhh mitt huvud...

Den jävla huvudvärken vill inte ge sig och jag orkar inte göra någonting. Liam somnade tidigt ikväll så det blir väl tidigt imrgon också. Visst Patrik kan gå upp med honom men då ska jag först väcka honom vilket kan ta ett tag och då är jag redan klarvaken...

Jag kan förresten bli arg på ganska mycket här i världen och det här är en sådan sak... Vadå avlivas?! Det finns organisationer som kan ta hand om de där hundarna men så långt kan de tydligen inte tänka. Jag ska ringa några polismyndigheter imorgon och däribland Gävleborg och jag har stor lust att fråga vad de tänker med!!!!!!!

Åhh en till sak som jag inte kunde annat än skratta åt imorse och det var diskussionen om förlovningen i kungahuset. Då står det en person och säger att det är helt fel att Viktoria ska gifta sig med en "vanlig" människa. VA?????? Han menade på att det ju var tvunget att vara en prins eller något liknande...VAAAA??? igen. Jag som trodde att vi gått in i 2000-talet, eller har jag missat något?????


Så nu har jag gnällt av mig för idag... Nu ska jag tycka synd om mig själv här lite och vänta på att Arga snickaren börjar...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Usch va drygt med huvudvärk..fick de jag med på e.m. japp jag ringer innan vi kommer.kram

2009-02-25 @ 19:26:34
Postat av: Linda&Milton

ja, det skiljer så mycket på bara några månader när dom är så här små! sen när dom blir ett par år är dom precis lika gamla :)



såg att vi har samma problem,måste oftast väcka min karl jag med. drygt!

2009-02-26 @ 08:34:31
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: joyce

Hej sötnos !



VAR MED Å TÄVLA OM EN FLOWER KLÄNNING FRÅN NELLY ! :)



KRAM



obs ! om du ej vill skit i !;) ha det nice

2009-02-27 @ 00:38:32
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0