Vissa saker får man bara inte missa...

Åkte till dagis en timme tidigare idag, alltså klockan tre eftersom jag ändå inte orkade läsa nå mer... Funderade redan vid två om jag skulle åka då men var inte säker på när de äter mellanmål (borde veta att det INTE är klockan två eftersom jag har hämtat honom då flera gånger tidigare) så jag väntade. När jag kommer dit så säger fröken att det stod två på Liams schema idag, och inte fyra. Jag blir alldeles ställd eftersom jag stått där på dagis och jämfört deras schema med min almanacka för nån vecka sedan... Så pinsamt! Usch sådan gånger blir jag så arg på mig själv när jag missar sådana saker. Inte för att Liam lidit av det men ändå... Nu kommer jag på måndag titta igenom tiderna igen så att det inte blir så här igen. Fröken sa ju också att de blir ju lite extra nervösa så här på vintrarna eftersom det ju mycket väl kan hända något på vägen dit. Nog för att jag tycker att de kunde ha ringt bara och frågat vart jag var men men...

Vi var i alla fall upp til lägenheten en sväng på eftermiddagen när pojkarna kommit hem från jobb och dagis... Patriks pappa har ju byggt en grind åt oss till trappen och den var jätte bra...=) Ingen risk att Liam ramlar ner! De hade även flyttat garderoben som stod i badrummet (varför har man en garderob i badrummet?) så nu får vi in en tvättmaskin...=)
Var iväg en sväng idag för att leta på diskställ och liknande men hittade inte något. Vet att det finns på Åhléns men tänker inte betala dom priserna för något sådant så då väntar jag. SÅ roligt är det inte med sådana grejer.

Köpte bland annat tre tennisbollar åt Liam i alla fall... Har aldrig tidigare skådat en unge med den kärleken till bollar. Han tar hand om dom som om de vore hans små bebisar...;-) Kör runt med dom i gåvagnen, bär alla på en gång och fixar och donar....;-)


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0