Trött och kallt...

-5 i morse. Kändes som minst -20 när jag gick ut för att starta bilen. Dock uppiggande då jag är trött idag. Får skylla mig själv eftersom jag gick och lade mig alldeles för sent igår fast jag vet att Liam är inne i en period då han vaknar tidigt. Försöker ta mig igenom en tjock bok på engelska också men går tyvärr inte så bra. Alldeles för trött för att kunna koncenterar mig...
En positiv sak med att gå upp så tidigt ä i alla fall att vi hinner äta frukost i lugn och ro med tända sjus och så hinner vi kasta boll en stund också...=)

Idag skulle de baka pepparkakor på dagis...=) Det blir nog roligt. 

Igår var vi till Hanna och Maya och lekte hela eftermiddagen. Lika roligt och trevligt som vanligt...=) Liam och Maya var alldeles tokiga och skrek och skrattade åt varandra, gömde sig bakom gardiner och fikade...;-) SÅ roligt när de har så roligt tillsammans.

Nä nu måste jag göra nåt annars somnar jag...

 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0