Julvecka...

Helgen har bestått av en massa flyttande. Fattar inte hur man kan ha så himla mycket saker som man inte använder. Liam var med Morfar under de timmarna jag hjälpte till. Var ju egentligen inte meningen att jag skulle vara med så mycket men det gick så bra hos morfar (vilket det alltid för i och för sig) så jag passade på att hjälpa till så gick det lite snabbare iaf... Det blev en vända till tippen och sedan förbi mamma och pappa med saker och hämta våra saker i mammas förråd, sedan hem och fylla på mer inifrån och köra upp det till lägenheten. Och sedan hem igen för att lasta in saker från garaget. Den vändan följde jag inte med upp utan åkte för att hämta Liam. Tyvärr är det lika mycket kvar, om inte mer, så vi har att göra.

Liam sov tre timmar igår på dagen och lika länge idag. Han är jätte mammig på dagarna och jag ska helst bara bära runt på honom. Så fort jag försöker sätta mig ner så blir han jätte arg och försöker ta min hand för att gå iväg med mig. (JUst vad han försöker med nu). Han verkar inte vilja nåt speciellt utan bara att jag inte ska göra nåt som inte involverar honom... Hans humör går från glad till ledsen på en sekund och inget duger... Så svårt att veta vad det är, han verkar inte ha ont nån stans men man kan ju inte veta med säkerhet...
En sak som han göra i alla fall som är roligt är att han säger hela meningar med ett ord och det är Bocka och Bocká. Han uttalar det alltså på olika sätt och pratar hela meningar. Så det språket kör vi med nu och då blir han glad iaf...=)

Tnkte att vi skulle handla till jul idag men med tanke på att han sov så länge och det förmodligen skulle vara kaos lagom till vi kom in till stan så tar vi det imorgon förmiddag.

Nä nu är det nån här som är JÄTTA arg på mig...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0