Jaaaaaaaa!!!!!!!!!

En bättre start på veckan kan man nog inte få... Jag fick veta imorse nämligen att jag klarade den svåra tentan som jag gjorde om här för ett tag sedan...=) Det hade jag inte räknat med så det kom verkligen som en trevlig överraskning.... Så skönt att slippa ha en tenta hängandes över en så...=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Dock satt det ju så klart fart på mig hjärna som börjar fundera på inriktning på exjobbet... Jag borde egentligen vara helt klar med vad jag ska skriva för nåt NU men det är jag inte! Jag skulle vilja ha minst två inriktningar på mitt examenspapper men det går ju inte ju... Åhhh vad jobbigt det är sådant här. Det känns som om jag ska välja hur hela min framtid ska se ut och det kan jag INTE!!!!

Nu ska i alla fall min lilla älskling hämtas så får vi se när våran stora älskling kommer hem...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0