Hur ska jag klara morgondagen?

Hela veckan har det känts så fruktansvärt jobbigt att gå in på dagis... Måndagen var värst  för då kom det verkligen över mig att detta är sista veckan. Morgondagen kommer jag inte klara av. Det är tur att Liam är så liten så han inte förstår vilken blödig mamma han har...;-) Nää vi som trivs så bra ju! Det är tur att det är ett tag kvar innan vi ska skola in igen för just nu är jag hemskt negativ och då blir det ju inte bra hur man än gör. Hur ska det gå när Liam slutar dagis helt och ska börja skolan, eller ännu värre när han tar studenten? Nä allvarligt går det att träna bort sådant här?! Inga fler barn här inte, det räcker med att sitta här och vara helt förstörd på grund av ett barn...
Egentligen så borde det väl vara huset jag ska sakna mest eftersom vi ju bott här i två år men det känner jag inte att jag kommer att göra. Jag vill koncentrera mig på annat än att klippa gräsmattan, skotta snö, och jag allt som hör till. Jag vill umgås med min familj, plugga och jobba... TACK!

Fick en panikattack på grund av mitt exjobb igen häromdagen. Stackars Emelie fick höra på mitt gnat...;-) Tyvärr kan man bli tokig för mindre... Har ansökt om ett iallafall som jag får veta mer om i januari. Kanske att det är något bra och intressant som känns rätt...

Nä nu måste jag plugga till tentan imorgon. Dock kände jag mig klar redan på förmiddagen så nu ska jag bara dubbelkolla att jag kan allt. (Det är inom ett ämne som jag funderar på till exjobbet) så just nu känner jag att det borde vara mitt nummer ett.  

I helgen ska det köras grejer...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0