Godmorgon lördag...

Har suttit och pluggat från morgon till kväll hela veckan. Hade muntlig redovisning i torsdags och sedan tenta igår morse.... Nu tänkte jag bara andas lite under helgen, packa lite inför flytten och bara vara innan nästa vecka blir lika. Det tråkiga är att jag inte hinner arbeta nåt på de två stora arbeterna som ska vara inne i januari så det kommer jag få göra under julledigheten... MEN det är intressanta ämnen så det ska nog gå bra...=)

Vi spenderade en timme på akuten igår eftersom Patrik lyckats få en motorcykel över foten... Det var dock inget brutet och de kunde just nu inte se nån spricka i alla fall så det blir till att vila hela helgen och hoppa runt på kryckor. Han håller redan på att bli tokig så...;-)
Var egentligen meningen att vi skulle köra till soptippen idag och sedan tömma ur förråd och garage här ute men det får vänta tills nästa helg...=(

Liam hade sin första Lucia på dagis igår men det missade jag så klart...JÄTTE TRÅKIGT!!! Men jag fick ett fint kort på våran tomte när jag skrivit klart tentan...=)

Nästa vecka är det sista veckan på dagiset för Liam. Tråkigt tycker jag. Det är tur att Liam är så liten så att han inte kommer att märka av det på samma sätt...
Vi kan inte heller få någon plats uppe i Nyhammar eftersom vi inte tillhör Ludvika kommun än MEN vi har en plats där uppe som vi kommer att få så fort hon kommer tillbaka till jobbet den 7-8 januari....

Nä nu har Liam tröttnat på att jag sitter här...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0