Dadis...

Imorse när vi var påväg in på dagis så sa jag till Liam att nu ska vi gå in på dagis och till svar får jag då -Dadis! Góunge...=)

Har fixat lite med flytten nu på förmiddagen. Eftersom det är så många röda dagar innan så är det bäst att göra det i tid.

I helgen ska jag försöka få upp julgardinerna, som jag inte hann med förra helgen... Städa lite och sedan ska vi bara vara... Patrik skulle ut i skogen imorgon så då blir vi själva här. Får se vad vi hittar på. Jag tycker väl att vi ska vila lite efter fem långa dagar på dagis men Liam är väl av en annan åsikt kan jag tänka mig...;-)

Nä nu ska jag läsa lite innan det är dax för lunch...

Ha en härlig helg!


Köpte en tomtedräkt till Liam för några dagar sedan som han ska ha på lucia på dagis nästa vecka... Risken att luvan sitter kvar på huvudet är väl inte så stor dock men men...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0