Vi lever!!!

Dagarna bara flyger iväg nu när dagis börjat och även jag är ju slut kvällstid nu...;-) Vad har hänt då?

Inskolningen går bara bra. En massa kompisar att leka med och bra fröknar. Liam har redan lärt sig en massa av de andra barnen, så roligt att de. Igår lekte de andra barnen att de drack kaffe, Liam var inte med på det men var i samma rum och på kvällen hemma sedan så gjorde han lika som dom fast med en platsburk - Helt otroligt...
Inga problem för Liam att ta för sig heller fast de andra är lite större än honom och det är bra tycker jag. Det finns dock en annan pojke som är VÄLDIGT  mån om "sina" bilar så vi får väl se hur det går om några månader...

Igår eftermiddag var vi hos Farmor/Svärmor och hälsade på. Patrik skulle hjälpa henne med bilen och medan de höll på så satt sig jag och Liam i gräset för att äta en banan. SÅg efter en stund att Liams ben var helt täckt av svartmyror, fy vad hemskt. Vi flög upp och Patrik tog av honom skorna och borstade av alla myror medan jag höll i honom. BLÄÄÄÄ

Liam har i helgen även tränat på att gå i skorna så nu går det bra också...=)


Detta har vi ägnat mycket tid åt, både på eftermiddagarna förra veckan och i helgen...

Idag är det först dagis mellan nio och elva. Sedan är det nya hjul på bilen som kommer mitt på dagen. Efter det är det ettårs kontroll på BVC och så stan för en del saker... MÅste skriva en lista känner jag...
Patrik satte in en påminnelse på min telefon om kontrollen idag för jag kände att jag helt klart skulle missa den annars.... Den som kände mig för fyra år sedan skulle verkligen inte känna igen mig idag...;-)

NÄ nu är det bäst att starta dagen känner jag så att vi kanske kommer i tid till dagis...hmmm....... 

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hej!skönt att inskolningen går bra. Maya är sjuk, hostade tills hon spydde 2 ggr i natt, så jag är DÖD idag..inge dagis för maya idag alltså = inte så mycket skolarbete gjort..har mitt seminarium idag..suck..vi får ses när M blivit frisk! kram

2009-08-25 @ 08:20:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0