Torsdagen

Vaknade halv åtta, det var inte igår kan jag säga!

Lämnade sedan Liam på dagis till nio. Han bara skrattade när jag vinkade hejdå tokunge...=)
Åkte och handlade, tankade bilen och köpte busskort.... Tog sedan tåget till Borlänge och skolan.

Patrik hämtade Liam på dagis och eftersom han åt lunch där igår så fick han somna i bilen påväg hem. Jag ringde när jag satt på bussen hem, strax efter halv tre och då sov han fortfarande. Patrik fick väcka honom eftersom de skulle häma mig i stan kvart över tre. Trodde inte att han skulle äta så bra eftersom det var soppa på dagis men han hade ätit som en häst...;-)

Idag blir det samma procedur eftersom jag ska vara i skolan samma tider så vi är påväg här snart...=)
Ska lämna Liam sedan hem för att förbereda mig lite för föreläsningen idag. En del matte i den här kursen som jag ska på idag så det är bäst att hänga med för det är inte alltid så jätte lätt...

Nä nu är det bäst att vi klär på oss...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0